WLCOM tar COVID-19 på alvor

Det skal være trygt å bruke våre konsulenter i disse tider

Vi vil gjerne informere om at vi i WLCOM tar coronaviruset eller COVID-19 på største alvor.

Vi har et sterkt fokus på våre ansatte og kunders liv og helse, og har opparbeidet gode rutiner for å unngå smitte. Dere skal være sikre på at vi som selskap håndterer situasjonen på en god måte og følger tett opp alle tiltak.

Arbeidsrutiner for konsulenter ved kundebesøk og utlevering av utstyr

Supporttelefonen er bemannet som vanlig, og det er alltid folk tilstede på teknisk avdeling. Support har som tidligere tilgang til all kompetanse som er i WLCOM dersom det skulle være nødvendig. Vi er opptatt av at alle som får besøk av våre konsulenter skal føle seg trygge. Vi har derfor lagt opp til gode hygienerutiner for kundebesøk og vareutlevering. 

  • Hyppig håndvask og desinfeksjon av hender, før, under og etter kundebesøk. 
  • Ikke ta på noe som ikke er nødvendig å berøre 
  • God avstand til kunde – minst 1 meter (helst mer) 
  • Alt utstyr blir tørket over med desinfiserende wipes før vi forlater kunde. 
  • Alt utstyr som forlater våre lokaler blir vasket og desinfisert. 
  • Vi skal følge pålegg fra kunde 

 

Generelle tiltak

  • Alle ansatte har fulgt 14-dagers karanteneregler for reise til utlandet. 
  • Alle ansatte arbeider fra hjemmekontor, dersom deres rolle tillater dette. 
  • Vi har utstrakt bruk av videomøter og digital samhandling, både intern og ekstern med kunder. 
  • Ingen syke skal være på jobb. 
  • For øvrig FHI sine regler for smittevern 

På kontoret

  • Innført ekstra hygiene -og renholdstiltak
  • Hyppig håndvask og desinfeksjon av hender og utstyr.
  • God avstand til ansatte og kunder – minst 1 meter (helst mer) 

 

Vi følger situasjonen nøye og gjør forløpende vurderinger på hvilke behov det er for å iverksette ytterlige tiltak. Se myndighetenes råd og anbefalinger.  

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Les mer Personvernerklæring. Du kan når som helst melde deg av vårt nyhetsbrev.